سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرور مجازی میزبان فا قوی تر از سرور اختصاصی

بیش از 90 درصد سرور هایی که در دیتاسنتر های ایرانی توسط شرکت های هاستینگ ارائه میشن به صورت استوک و دست دوم وارد ایران میشن و این سرورها نهایت عملکرد عالی خود را از دست دادن، تهیه سخت افزار های نو و بر روی خط تولید یعنی بالاترین ارزش برای مشتریان سرور ابری میزبان فا. قبل از شروع لازمه که بدونین میزبان فا برای ارائه سرور ابری که پرسرعت ترین و پایدار ترین سرویس های میزبانی در ایران و دنیا محسوب میشن از نهایت تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری بهره میبره تا این سرویس همواره در بالاترین سطح کیفی ممکن باشند و عنوان همه این ویژگی ها در قالب این ویدیو ممکن نیست…  آخرین نسل سخت افزار های روز دنیا که برای این سرور ها ساخته شده اند را برای کاربرانی که نهایت سرعت و پایداری جهانی را می خواهند ارائه کند، این نسل از سرور های نسل 10 برای ارائه سرویس های سرور مجازی و سرور اختصاصی که به تازگی در سایت میزبان فا ارائه شده اند، استفاده می شوند.

1- استفاده از سرور های نسل 10 اچ پی برای اولین بار در ایران

استفاده از نسل آخر سخت افزار ها باعث میشه  که ما بتونیم طبق استاندارد کشورهای جهان اول سرویس های میزبان فا را ارائه کنیم. در حالی که شرکت اچ پی آخرین نسل از سرورهای gen10 خود را تولید کرده است و این سرور ها جدیدترین نسل سرور های ساخته شده در دنیا هستن و همواره روی خط تولید هستن، شرکت میزبان فا تصمیم گرفته است برای اولین بار در ایران بر روی سرور های جی 10 اچ پی سرویس های سرور ابری خودش رو ارائه کنه.

2- استفاده از حافظه های NVMe مخصوص سرور برای اولین بار در ایران

 

حافظه nvme سروری

میزبان فا به عنوان اولین ارائه کننده Nvme واقعی در ایران قادر شده که سرعت لود سایت های بهینه را حتی تا نیم ثانیه برسونه . یعنی سایتت تو شرایط بهینه تو نیم ثانیه لود بشه. سال هاس که استفاده از کلیدواژه Nvme در صنعت هاستینگ سبب شده افراد زیادی بخاطر دریافت هاست پرسرعت تر، از سرویس هایی استفاده کنند که حافظه های nvme کامپیوتر های خانگی یا همان M2 گیمینگ روی اون ها قرار داره که حتی از SSD هم ضعیف تر هستند ارائه سرویس بر روی حافظه nvme تا امروز یک رویا یا فریب مشتری بوده، اما سرور های جی 10 اچ پی فقط اولین نسل از سرور هایی هستند که از حافظه های پرسرعت nvme کاملا مخصوص سرور، که بسیار بزرگ تر از مدل های خانگی هستند پشتیبانی می کنن. این نوع هاردها به صورت مستقیم و بدون هیچ رابطی به بورد سرور متصل میشن تا سرعتی 3 برابر بیشتر از SSD ها رو برای شما مهیا کنن،

3- شبکه های قدرتمند 20 تا 40 گیگابیتی با کابل های توینکس

کابل تویینکس سرور

سرویس های سرور ابری میزبان فا بر بستری ارائه می شوند که از نهایت تکنولوژی بهره میبره در این بستر سرورها از طریق کابل های 10 گیگابیتی به شبکه جهانی متصل میشن و سرعت پاسخگویی سرور به طرز محسوسی افزایش پیدا می کنه. میزبان فا برای ارائه سرویس های سرور ابری خود پهنای باند 20 تا 40 گیگابیتی را توسط کابل های توینکس که نسل آخر فیبر نوری های 10 گیگابیتی هستند برنامه ریزی کرده، بدین صورت که هر سرور توسط دو تا 4 کابل 10 گیگابیتی به شبکه جهانی اینترنت متصل می شود و سایت شما بر روی سرور های ابری میزبان فا بیشترین پهنای باند و باکیفیت ترین ping ممکن رو برای کاربران اینترنت داره.

و بیش از ده ویژگی دیگر که سرور مجازی میزبان فا را متمایز می کند. به جرات می توان گفت قدرت این سرور مجازی از یک سرور اختصاصی فراتر است چه که از اخرین نسل تجهیزاتی استفاده شده و منابع بسیار بالا دارد.

منبع: mizbanfa.net/blog/mizbanfa/products/mizbanfa-cloud-server-features

شما می توانید ویدیو 14 ویژگی برتر سرور مجاز یمیزبان فا را در لینک زیر مشاهده نمایید:

سرور مجازی ابری